Zastanawiasz się na co zwrócić uwagę zamawiając stronę internetową? W tym wpisie znajdziesz informacje co powinna zawierać strona internetowa aby była przyjazna dla Google.

  1. Strona powinna być tak zbudowana by być jak najbardziej przyjazna użytkownikowi. Upychanie słów kluczowych na siłę, dodawanie ukrytych treści specjalnie dla robotów – nie ma już sensu.
  2. Planując strukturę strony staraj się budować logiczny układ jak w rozdziałach książki lub w materiałach promocyjnych firmy.  Najpierw ustal  podział na główne podstrony (O firmie,  Aktualności,  Oferta, …) Potem rozbudowuj każdą ze stron podrozdziałami.
  3. Bardzo ważną rzeczą w procesie pozycjonowania  jest treść. Treść musi być unikalna co oznacza, że nie możesz skopiować artykułów, porad itp. z innych stron. Możesz za to na podstawie czyjegoś wpisu przygotować swój opis na dany temat.
  4. Wiele firm, ma stałą ofertę, skąd zatem brać nową treść na stronę?\
  •   możesz jednak aktualizować zdjęcia wykonanych prac,
  •  możesz umożliwić klientom dodawanie komentarzy
  • warto publikować aktualności na stronie (mogą to być nawet krótkie wpisy jak na profilu fb)
  • dobrze napisane artykuły branżowe mogą być nie tylko źródłem dobrego contentu ale również mogą powodować że inni będą je linkować ze swoich stron internetowych.

Świat SEO jest złożony, ale większość ludzi może z łatwością zrozumieć podstawy. Nawet niewielka ilość wiedzy może zrobić dużą różnicę. Bezpłatna edukacja SEO jest szeroko dostępna w Internecie, w tym w przewodnikach takich jak ten. Połącz to z małą praktyką i jesteś na najlepszej drodze do zostania guru.

W zależności od zaangażowania czasowego, chęci uczenia się i złożoności witryny (witryn), możesz zdecydować, że potrzebujesz eksperta, który poradzi sobie z Twoja witryną. Firmy, które praktykują SEO mogą się różnić; niektóre mają wysoce wyspecjalizowany cel, podczas gdy inne stosują szersze i bardziej ogólne podejście.